Categories
Uncategorized

מה חשוב לדעת על ויזת הזהב לפורטוגל?

 

פורטוגל ידועה בזכות הנוף השובה לב שלה, קו החוף המדהים, השמש לאורך כל השנה, האנשים הידידותיים והמטבח המענג. הטוב מכולם? פורטוגל מציעה איכות חיים מעולה בעלות משתלמת.

ב 2012, רישיון הישיבה לפעילות השקעה (ארי) תכנית הוקמה. זה מאפשר לאזרחים שאינם באיחוד האירופי להפוך לתושבי קבע בפורטוגל באמצעות השקעה.

האם ויזת הזהב עדיין זמינה בפורטוגל?

פורטוגל היא מדינה חברה באיחוד האירופי המתגאה באיכות חיים מעולה עם מתקני בריאות וחינוך מובילים, כמו גם אורח חיים מאובטח ויציב בעלויות משתלמות. זה הפך את פורטוגל לאטרקטיבית יותר ויותר למשקיעים בינלאומיים המעוניינים להשקיע בנדל"ן או להקים עסקים.

ויזת זהב פורטוגל היא תוכנית מגורים מהירה על ידי השקעה המעניקה לאזרחים שאינם אזרחי האיחוד האירופי תושבות ואזרחות בפורטוגל. בתוקף עד חמש שנים, אשרה זו מקנה למחזיק את הזכות לחיות ולעבוד בפורטוגל ללא צורך בנוכחות פיזית.

ישנן הזדמנויות השקעה שונות עבור אלה שוקלים את פורטוגל גולדן ויזה, כגון נדל"ן, הון פרטי וקרנות הון סיכון, יחד עם אפשרות יזמית ללא דרישה השקעה מינימלית. כל ההשקעות הללו יכולות להתבצע באמצעות עורך הדין או הנציג שלך.

עם זאת, בשנת 2022 ישנם שינויים פוטנציאליים שיכולים להגביל משמעותית חלק מאפשרויות ההשקעה הללו. פורטוגל, למשל, שוקלת לדרוש מאלה שרוכשים נכס תחת אשרת הזהב לשכור אותו לטווח ארוך או להשתמש בו כמקום מגוריהם העיקרי.

למרות מספר עסקאות אטרקטיביות הזמינים כעת יקטן סביר, זהו עדיין אחד היעדים האירופיים הזול ביותר עבור אלה המבקשים להשקיע בנדל"ן.

מה היתרון של גולדן ויזה פורטוגל?

פורטוגל גולדן ויזה היא תוכנית מגורים מהירה על ידי השקעה המעניקה לאזרחים שאינם אזרחי האיחוד האירופי/האיחוד האירופי האירופי תושבות פורטוגלית ובסופו של דבר אזרחות בחמש שנים או פחות. זה הופך את ויזת הזהב של פורטוגל לאופציה אטרקטיבית למי שרוצה לחיות ולעבוד כאן אך חסר לו זמן או יכולת להתיישב לצמיתות.

כדי להגיש בקשה, עליך למלא טופס בקשה מקוון (זמין באתר האינטרנט של סן פרנסיסקו), לשלם את כל העמלות הרלוונטיות, לספק את כל התיעוד התומך (חוקי ומתורגם), וכן לארגן פגישה ביומטרית עם סן פרנסיסקו.

כשמדובר הגירה, לאחר היועץ המשפטי שלך לסקור את כל התיעוד ולהכין את הבקשה אתה יכול לחסוך כמות עצומה של זמן וכסף בטווח הארוך. שלב זה יבטיח תהליך חלק מתחילתו ועד סופו.

רוב מבקשי ויזת הזהב בפורטוגל בוחרים להשקיע בנדל "ן, אך לאחרונה הוצגה אפשרות חדשה בשם" קרן השקעות". זה דורש תרומת הון ישירה לקרן השקעות רשומה בפורטוגזית ויצירת עשר מקומות עבודה במשך שלוש שנים.

למי שרוצה להקים חברה ולייצר ממנה הכנסה, אך חסר לו זמן או רצון לנהל אותה בעצמו, אפשרות זו עשויה להיות אידיאלית. למרבה הצער, זה עדיין לא פופולרי כמו אפשרויות נדל"ן או קרן השקעות.

למה כדאי להתייעץ עם עורך דין הגירה?

עליך לפנות לייעוץ משפטי המתמחה בוויזות זהב בפורטוגל ומתגאה באחוזי הצלחה גבוהים. הם ידריכו אותך לאורך כל התהליך, מיישום לאזרחות.

הם יסייעו לך למצוא את הנכס האידיאלי עבור ההשקעה שלך ויזה הזהב. הם יכולים ללוות אותך בצפיות ולנהל משא ומתן בשמך.

אנשי מקצוע אלה בעלי מומחיות נרחבת בשוק הנדל"ן פורטוגל, ניתן לזהות מאפיין העונה על דרישות ויזה והן את התקציב שלך. יתר על כן, במידת הצורך, הם מספקים מימון לרכישה שלך – עוזרים להפוך את החלום למציאות!

לאחר שאבטחת נכס, השלב הבא הוא לפתוח חשבון אצל כל מוסד פיננסי מהימן בפורטוגל ולקבל את מספר המס הפורטוגלי ופרטי הבנק שלך.

לאחר אישור, סף מאפשר לך להגיש בקשה לויזת הזהב שלך. השלב הראשוני מחייב מילוי טופס בקשה מקוון עם כל המסמכים התומכים (חוקיים ומתורגמים).

לאחר בקשתך הראשונית, ייבדק התיעוד שלך ויודיע לך אם כל הדרישות לאשרת זהב מולאו. בשלב זה, זה ההחלטה שלך או לא להמשיך; עם זאת, יש לזכור יהיה תשלום עיבוד הבקשה נדרש אם כן.